luni, 1 noiembrie 2010

Pace

M-am inchis de ceva vreme in micul meu univers casnic. Am inceput sa redescopar vechi placeri, obiceiuri atat de insemnatate odata dar care din voie sau nevoie le-am lasat o vreme pentru a imbratisa altele. M-am intins ca sa ma relaxez, acum ma strang inapoi ca m-a luat nitel frigul. Din ce in ce mai mult traiesc viata neexteriorizand ceea ce gandesc, cred, simt, ci traind intens interiorizat, spre a savura orice moment in tihna si pace, fara sa fiu grabit de vreo prezenta externa si mai ales fara sa fiu urmarit de vreun ochi indiscret. Social vorbind nu ma ajuta foarte mult, ba din contra, ma cam rupe de oameni, ceea ce nu e rau pana la urma pentru ca in ultima vreme oamenii m-au plictisit si cu parere de rau si eu pe ei. Am inceput sa calatoresc foarte mult cu mintea. Am reinceput sa imi exersez rabdarea si vointa. Am inceput sa tac mai mult decat sa vorbesc spre uimirea unora si disperarea altora. Urmeaza deci o perioada linistita din toate punctele de vedere, o reintoarcere la origini si pe urma bineinteles o perioada de explozie. Aceasta ultima perioada prefer sa o tin nedetonata, pana in vara.

P.S. Cipilica doarme linistit si sforaie cu burta in sus de ceva vreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu