marți, 4 ianuarie 2011

Anul nou

Si desi nu cred musai in sfarsit de an si inceput de an caci timpul nu e chiar asa de fix precum credem noi ca e, am sa ma las in voia impulsului si am sa cred ca s-a mai dus un an. Nu stiu cum a fost pentru restul dar pentru mine 2010 a fost un an zbuciumat tare din multe puncte de vedere, dar care spre sfarsit a inceput sa se linisteasca si sa se aseze. A fost un an de cautari si regasiri, de noi inceputuri, de schimbari si transformari si chiar daca nu a fost nimic din ce mi-am dorit, futui, a fost un an bun pana la urma. Am invatat multe de la oamenii pe care i-am cunoscut dar si mai multe de la cei pe care nu i-am cunoscut, m-am agitat ca un "Pepsi" ca intr-un sfarsit sa reusesc sa ma regasesc si nu, nu mi-am pus o dorinta odata cu noul an, pentru ca nu vreau sa-mi "stric" norocul si sa se intample ca de obicei, adica fix invers. Dar daca nu mi-am pus o dorinta, anume ca sa se indeplineasca, sper macar ca anul asta sa fie mai bun si sper ca lucrurile sa capete un oarecare sens nu numai in particular dar si in general. Si sper sa am mai mult timp de petrecut cu cei dragi si mai putin cu cei ce nu conteaza. Si sper ca cei ce alearga dupa vise sa ajunga sa le apuce macar de coada sau daca nu, sa se opreasca din alergat si sa le faca pe ele sa vina alergand indarat. Si sper sa nu mai dezamagesc asa de mult pe cei din jurul meu si mai ales pe mine, si mai sper sa fie un an bun in pizda ma-sii, pentru ca meritam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu