duminică, 5 septembrie 2010

Chhhh....chhhhh..chhhhhh

(Un camp de razboi, morti in jur...tipete, raniti, sunet de mitraliera, fum, o statie radio ce caraie...)
O voce: Fugi!!!!!
Alta voce: Retragereaaaa!!!!!!!
O voce: Soldat ridica-te de jos!!!
Cipilica cel rau: Edi baby, hai acasa! Hai cu mine! O sa fie ok, iti jur....
Inchide ochii si hai!

Fumez o tigara ma uit in jur, mai aprind una si inca una si inca una si....inca una.Am o pofta nebuna de fumat.Fumez cu o pofta nebuna.Vreau nicotina.Vreau ca nicotina sa ma intoxice.Vreau sa ametesesc de la fumat.Tusesc sec.Mi se face rau...Imi revin...Mai aprind o tigara.Am genunchii moi...Beau necontenit dintr-o bere straina...Fumez din nou.Vorbesc cu oamenii din jur fara sa-i ascult.Vorbesc si nici macar nu ma ascult pe mine.Ceasul e tarziu....

(Din nou pe campul de razboi)
Retragerea!!!!!!!!!!
Soldat...pleaca de acolo....ma auzi?PLEACA!!! Clipeste macar!!!!!
Soldatul privea necontenit...nemiscat.Ca o pacla s-a lasat pe ochii lui.Nimic nu mai conta.E el.Si priveste nemiscat...Campul se elibereaza.O liniste se lasa in jur.Nu isi poate lua ochii, nu isi poate lua ochii, nu isi poate lua ochii, nu isi poate lua ochii, nu isi poate lua ochii, nu isi poate lua ochii...
Din zare se aude un elicopter.Soldatul cade la pamant....
Un medic se coboara din elicopter il ridica de jos, il trage la bord...
-Ai sa fii bine!E doar o rana mica!Esti in stare de soc...
Iti voi administra niste morfina...Ai sa simti cum te ia somnul...Is aici langa tine...
Cipilica cel rau: Edi baby....ma plictisesc...hai acasa.Hai ca e de cacat...nu are rost...Hmmm uite cate bere e acolo... Pacat ca nu mai ai bani...Stii ca mai vrei o bere...Hai odata ca ma plictisesc...Hai sa mergem.Nu fi de cacat...

Imi fac curaj si mai imprumut o bere.Am aceeasi genunchi moi.Am o greata de fumat si totusi am nevoie de nicotina...Tusesc de cateva ori, imi revin si mai aprind una.Raspund la telefon...Astept cu nerabdare...Inca un pic si am sa plec de aici...
(Cipilica cel rau): Hai nu te mai caca pe tine...Hai odata!Ce astepti?Invitatie?Proasta-i mata jur daca nu! Ah ce ma seci!!! Esti varza si eu tre sa fiu martor la asta...Esti de cacat si imi faci un renume de cacat prin modul tau de a fi...Stai aici ca un cur, nemiscat si te lamentezi.Nu iti place? Pleaca naibii odata.Ah ce de cacat esti! Era o vreme cand macar incercai.Esti varza...Daca nu vii acu plec fara tine! Si stii ce se-ntampla daca plec...Sa nu te mai aud pe urma.Sa nu vii la mine sa te plangi.

Fara nici un sens si doar din inertie continui spectacolul.
Vine o prietena.Plec cu ea.Vorbim.

(In elicopter)
Medicul: Pilot aterizeaza pe camp.Nu a reusit sa scape.A murit la ora 2:43.Il plimbam de vreo 5 min in van.Ii iau medalionul.Corpul ramane pe camp.Nu are sens sa consumam combustibilul aiurea...

Vremea e placuta afara, drumul lung, compania placuta, destinatie fara sens...

Nota catre sine: Nu mai chinui copilul din cires.Si asa e vai de capul lui.Ai grija de el, ca ai sa te trezesti intr-o zi cu ciresul ofilit si copilul mort.Si atunci ce te faci?Ramai doar cu Cipilica? Stii ca ai nevoie de copilul asta...menajeaza-l un pic!

P.S. Cand te scapi de tot de copilasul tau dragalas nu o sa mai ai seri ca astea.Pana atunci Edi Baby, esti varza...(Cipilica cel rau)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu