sâmbătă, 18 septembrie 2010

Zidul

Vreau sa construiesc un zid.Vreau sa construiesc un zid mare.Vreau sa ma plimb pe ziduri.Vreau ca intre ziduri sa fie alte ziduri si numai eu sa ma pot catara pe ele.Vreau sa construiesc ziduri concentrice si in mijloc un turn.Vreau ca in fata zidurilor sa fie o padure si langa ea un lac.Vreau ca noaptea sa-mi pot veghea zidurile din turn si turnul sa aiba o singura intrare stiuta numai de mine.Vreau sa am un dragon imblanzit de mine pe care sa-l dezlantui pe cei ce indraznesc sa se apropie de zidurile mele.Nimeni sa nu-mi atinga zidurile.Sunt ale mele.Numai eu ma plimb pe ele.Vreau sa am golemi in forma de om pe care sa-i pun de jur imprejurul zidurilor.Si sa fie facuti de mine, sa-mi semene la chip.Si noaptea cand ii chem sa-mi strige in cor numele.Vreau ca atunci cand e furtuna, fulgerele sa trasneasca in turn si eu sa stau linistit stiind ca sunt la adapost in turnul creat de mine.Vrea sa stau in turnul meu si sa visez la locuri unde nu am mai fost niciodata.Vreau sa calatoresc cu mintea atat de departe incat sa-mi fie greu sa ma intorc.Vreau ca printre ziduri sa am o gradina cu pomi fructiferi, dar sa nu mananc din ei niciodata.Vreau sa dorm un secol si sa ma visez tanar.Vreau ca pe ziduri sa creasca iedera ca sa se integreze totul in peisaj.Vreau sa fac un zid si sa uit ca l-am ridicat.Vreau sa fac un zid care sa ma tina pe mine afara de mine insumi.
-Cioc,cioc!
-Cine-i acolo?
-Eu!
-Care eu?
-Eu!Lasa-ma sa intru.
-Care eu?
-Tu!
-Ha?
-Eu, adica tu!
-Nu-s acasa.
Vreau sa ies pe ziduri si sa fac galagie doar ca sa imi aud ecoul.Cateodata stand in turn as arunca pietricele doar sa vad cat de departe pot sa arunc.Pe cel mai inalt zid as avea un bucium din care as canta ca sa sparg linistea si sa vad cati cerbi fricosi sunt in padure.Si as iesi noaptea calare pe dragon si dragonul s-ar ridica sus de tot unde aerul e rar.Si m-as lua la intrecere cu stelele cazatoare si as prinde una de coada si m-as tine de ea cu toata forta si cand as vedea pamantul rotund as da drumu si as crede ca pot sa zbor.Si dupa ploaie as merge deghizat intr-o piele de lup pe langa padure.Si as sta pitit pana m-ar apuca somnul.Hmmm...dar as avea nevoie de un arhitect.Cipi!Ciiiiiiiiiiiiiiiipi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu