vineri, 25 februarie 2011

Saturatie

Spre asta ne indreptam. Daca deja unii dintre noi nu au ajuns acolo. Lumea are mult mai mult decat are nevoie, iar in zbuciumul zilnic apar vise si fantasme superficiale sub forma de moft. Iar mofturile, impuse de undeva de sus, ne dicteaza existenta si ne fac sa uitam de esenta noastra. Ridicolul existentei la ora actuala nu consta in lupta pentru devenire, ci zbuciumul constant spre a acumula "chestii" de care ne putem foarte bine lipsi. Din vartejul ridicolului nu ne poate scoate nimeni, decat noi insine. Ce rost are sa-ti petreci viata gandindu-te la ceea ce nu ai sa ai, sau atat de mult la ceea ce vrei in detrimentul a ceea ce ai deja.
Traiesc pentru ca traiesc si atat. Nu am nevoie sa fiu in pas cu moda, sau sa am ultima masina sau ultimele aparate electrocasnice in casuta mea nou mobilata ca sa fiu fericit.
Nu am nevoie de un omulet care sa-mi sugereze ce sa port sau ce sa mananc sau cum sa arat. Cred in lucrurile ce la prima vedere par mici, cred intr-un trai decent, lipsit de nevoi, dar nu am sa ma pacalesc inchinand de buna voie in fata acestei noi religii. Si daca intr-o zi te trezesti ca nu ai cat ti-ai fi dorit, las-o asa! La ce ai nevoie? Intr-o zi oricum ai sa mori si doar nu ai sa le cari cu tine. De altfel un trai prea bun nu stimuleaza creativitatea sau mintea. Si dau ca exemplu tarile dezvoltate economic care inca importa creierase est europene doar din simplu fapt ca la ei nu mai e. Toti sunt bine hraniti, bine imbracati si foarte plicticosi, foarte departe de ceea ce inseamna a fi.

P.S. Iar in zilele in care esti deprimat, sa te gandesti ca odata ai fost cel mai rapid spermatozoid!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu