sâmbătă, 23 octombrie 2010

Fortuna

Doamna Fortuna m-a invitat odata la un dans, iar eu atunci surpins am ezitat o clipa. Nu pot sa cred ca-mi poarta pica, doar ca de ceva vreme o vad trecand pe langa mine fara sa zica nimic. Pesemne ca nu a uitat inca. O salut entuziasmat din mers si ea imi trage o privire usor pierduta, imi zambeste un pic si apoi fara sa zica nimic imi intoarce spatele si merge mai departe. Incerc din rasputeri sa-i intru iar in gratii, dar ii tare pietroasa cand vine vorba de clementa. Mai nou am observat ca si-a schimbat tactica si ma amuza frumosul nostru joc. Ea vine si imi da un zambet din coltul gurii. Ma uit la ea si ii zambesc inapoi. Ne privim asa pret de cateva clipe si cand dau sa-i zic ceva observ ca nu la mine se uita din start, ci la omul de langa mine. Dar stiu ca o face intentionat, asa ca m-am invatat cu ideea. Cand am nevoie de ea apare doar ca sa ma starneasca si pe urma dispare vazandu-ma cum mi se umfla buza. Jur ca in una din zilele astea am sa o prind de mana si am sa o intreb daca mai e suparata pe mine. Am sa o rog sa ma ierte. Am sa-i spun cat de mult am nevoie de ea si daca e disponibila as accepta acum acel dans. Doar-doar nu s-ar mai uita chioras la mine dupa aia. Adica e una sa fie indiferenta si alta e sa faca misto. Asa ca ia aminte, daca vreodata Doamna Fortuna te invita la un dans, in oras, la o plimbare sau oriunde ii vine ei, sa nu eziti nici o secunda. Ii place actiunea fara prea mult cuget. Ba chiar pe unii ii si saruta pe frunte pentru asta. Si daca nu o merge cu rugamintea atunci am sa incep sa o oftic eu pe ea fiind indiferent, ca doar indiferenta e cea mai grea. Si poate o sa inceapa ea sa ma prinda de brat si sa imi traga un zambet pana la urechi, ba chiar sa mearga atat de departe incat sa-mi sopteasca la ureche. Si daca o vedea ca nici asta nu merge poate s-ar indragosti de mine pentru o zi, de mi-ar ajunge caldura sarutului ei pentru urmatorul sfert de secol. Hai te rog eu mult, mult de tot sa ma ierti si iti promit ca o sa am mai mult curaj data viitoare cand am sa te zaresc. Si stiu ca o sa-ti placa de mine, pentru ca atunci cand am sa te vad am sa vin eu la tine sa te invit la dans. Si daca as stii exact adresa ta, ti-as trimite chiar acum un buchet mare cu flori si o ilustrata tot cu flori. Iar pe verso as scrie cu pix rosu "Iarta-ma!!".

Un comentariu: