luni, 11 octombrie 2010

Umbre

E noapte si strada e goala si eu ma indrept din nou spre carciuma.Inca o noapte in oras cu mult fum, muzica, bautura si chipuri straine.Imi beau linistit berea si casc ochii in gol.Fumez si observ ca in jurul meu sunt altii care fumeaza intr-un perfect sincron cu mine.Ma apuca un spasm abdominal, ma inec cu fum si ma tin bine de sticla doar ca sa am un punct de sprijin.Intorc ochii in dreapta si in stanga mea si dintr-o data simt cum pe sira spinarii se urca incet din vertebra in vertebra un soi de raceala care imi ajunge pana in crestet.La inceput nu bag de seama ceea ce undeva in interior imi era evident de ceva vreme.Mai trag un fum de tigara si ma uit la varful aprins.Ma las pe spate si inchid ochii, deschizandu-i doar ca sa observ ceea ce negam.Tacticos imi sting tigara si imi port pasii tacuti spre o alta locatie.Devin din ce in ce mai silentios pana cand...nu se mai aude nimic.Ma simt usor de parca as pluti.Incep sa maresc pasii pana cand ma trezesc alergand pe strazi si luminile din noapte se scurg ca niste pete de culoare pe o panza neagra.Alerg pana cand lumina formeaza linii drepte si sar, doar sa ma trezesc plutind.Imbratisez noaptea si ma scald in linistea ei.Atunci imi fac curaj sa recunosc adevarul.

4 comentarii: